button-Niedecken-songs.gif (3862 Byte)

Vill passiert sickher
Von der CD "Leopardefell", 1995

En Flamme stund ich leechterloh, jed Fall hätt zojeschnapp. Wo ich jing, hätt dä Teer jeschmoort, jed Idee woor'n Landkaat. "Mir stonn ahm Abjrund, paßt bloß op!" - Mann, kohm ich mir joot vüür. Dat woor, als ich noch vill älder woor, ... ess vill passiert sickher. Met jedem blöde Vorurteil hann ich Jeck mich befaß. Ich hann jedaach en schwazz un wieß, all Zweschetön jehaß. Romantisch woor ich, gnadenlos, su wie ne Musketier. Dat woor, als ich noch vill älder woor, ... ess vill passiert sickher. Ungerwääß su manch Jeseech, dat dir en Schleimspur läht. Johreszahle, Politik, die immer bloß zo spät. Un Prädijer op Schritt un Tritt, die'sch nie wirklich kapiert. Dat woor, als ich noch vill älder woor, ... ess vill passiert sickher. Ne selvsternannte Durchblicker hätt bierähnz, seriös, behauptet, dat Erziehungsgleichheit all Probleme lööß. "Gleichheit" – wie off hann ich dat Woot vür'm Spejel rezitiert? Dat woor, als ich noch vill älder woor, ... ess vill passiert sickher.

Viel passiert seither
Übersetzt von Chrischi 1998

In Flammen stand ich lichterloh, jede Falle hat zugeschnappt. Wo ich ging, hat der Teer geschmort, jede Idee war eine Landkarte. "Wir stehen am Abgrund, paßt bloß auf!" - Mann, kam ich mir gut vor. Das war, als ich noch viel älter war, ... ist viel passiert seither. Mit jedem blöden Vorurteil habe ich Narr mich befaßt. Ich habe gedacht in schwarz und weiß, alle Zwischentöne gehaßt. Romantisch war ich, gnadenlos, so wie ein Musketier. Das war, als ich noch viel älter war, ... ist viel passiert seither. Unterwegs so manches Gesicht, das dir eine Schleimspur legte. Jahreszahlen, Politik, die immer bloß zu spät. Und Prediger auf Schritt und Tritt, die ich nie wirklich kapiert. Das war, als ich noch viel älter war, ... ist viel passiert seither. Ein selbsternannter Durchblicker hat bierernst, seriös, behauptet, daß Erziehungsgleichheit alle Probleme löst. "Gleichheit" – wie oft habe ich das Wort vorm Spiegel rezitiert? Das war, als ich noch viel älter war, ... ist viel passiert seither.