button-Niedecken-songs.gif (3862 Byte)

Sara
Von der CD "Leopardefell", 1995

Ich looch op 'ner Dühn, himmelblau övver mir, als uns Pänz Babies woore, direk nevven dir. En mingem Schatte jewaaße un do off ignoriert, hatt dich immer su noh, doch nie wirklich berührt. Sara, verroht mir wat loss ess. Wat ess he passiert? Sara, Sara, daach, ich kenn dich usswendisch un hann dich doch nie kapiert. Ich sinn se immer noch spille met ihre Förmche em Sand. Wenn die Brandung zo noh kohm, dann sinn se jerannt. Sinn paar Muschele falle uss 'ner winzige Hand. Sinn se em Boot, om Wasser un widder ahn Land. Sara, unschuldige Engel, du strahls wie en Sonn, wie 'ne Birch Diamante. Daach, ich däät dich verstonn. Weißte noch eines Nahx, ahn dämm Füer en dämm Wald, met dä Fläsch wieße Rum – wat hammer jelallt?! Dann die Bockspringerei en Savanna-La-Mar – weißte noch op dämm Maat un en dä Portugalbar? Sara, künnt dich niemohls verjesse, du bess immer bei mir. Ich bereu kein Sekund, keine Häzzschlaach met dir. Wat ich jesaat hann, weiß ich nimieh. Daach nur: "Die kriej' ich nie!" Doch irjendjet en mir woos et: Kein andre – nur die!! Dat woor domohls em Winter, do looch Mondleech om Schnie. Wie'sch dich sooch, woot mir wärm un weich en de Knee. Sara, en Jedanke bei dir, wo immer du bess. Wirf mir ne Strühhalm, ich halt mich draan fess. Die Dühn ess jetz verlooße, Strandjoot litt römm, un 'e Deil vun nem Wrack met jet Tang, brung un gröön. Du häss immer jeantwoot, ding Düer stund immer op. Häss mir'n Landkaat jejovve, wenn ich Hilf vun dir broot. Sara, du häss mich verzaubert met Boore un Pfeil. Luhr mir en de Auge, jangk nit vorbei!

Sara
Übersetzt von Chrischi 1998

Ich lag auf einer Düne, himmelblau über mir, als unsere Kinder Babies waren, direkt neben dir. In meinem Schatten gewachsen und da oft ignoriert, hatte dich immer so nah, doch nie wirklich berührt. Sara, verrate mir was los ist. Was ist hier passiert? Dachte, ich kenne dich auswendig und habe dich doch nie kapiert. Ich sehe sie immer noch spielen mit ihren Förmchen im Sand. Wenn die Brandung zu nah kam, dann sind sie gerannt. Sehe paar Muscheln fallen aus einer winzigen Hand. Sehe sie im Boot, auf dem Wasser und wieder an Land. Sara, unschuldiger Engel, du strahlst wie eine Sonne, wie ein Berg Diamanten. Dachte, ich täte dich verstehen. Weißt du noch eines Nachts, an dem Feuer in dem Wald, mit der Flasche weißen Rum – was haben wir gelallt?! Dann die Bockspringerei in Savanna-La-Mar – weißt du noch auf dem Markt und in der Portugalbar? Sara, könnte dich niemals vergessen, du bist immer bei mir. Ich bereue keine Sekunde, keinen Herzschlag mit dir. Was ich gesagt habe, weiß ich nicht mehr. Dachte nur: "Die krieg ich nie!" Doch irgend etwas in mir wußte es: Keine andere –nur die!! Das war damals im Winter, da lag Mondlicht auf dem Schnee. Wie ich dich sah, wurde mir warm und weich in den Knien. Sara, in Gedanken bei dir, wo immer du bist. Wirf mir einen Strohhalm, ich halte mich dran fest. Die Düne ist jetzt verlassen, Strandgut liegt rum, und ein Teil von einem Wrack mit etwas Tang, braun und grün. Du hast immer geantwortet, deine Türe stand immer auf. Hast mir eine Landkarte gegeben, wenn ich Hilfe von dir brauchte. Sara, du hast mich verzaubert mit Bogen und Pfeil. Schau mir in die Augen, geh nicht vorbei!